|
|
| 嵐嵐 |
分類: 未分類 |
今日冇考到...
聽日補考...~
加油 加油!!!!!!
今日好悶悶悶悶~
一放學就去左學teen坐
坐左陣
就走左lu...
點解今個星期過得甘慢架???
快d得吾得??
好鬼掛住d小學Fd丫~~~
契哥病左...
好擔心佢丫!!!!
希望佢快d燒完~
又可以陪我喇^^
你地丫...
入黎要留cm丫><
|
| 發表時間:2011-05-25 06:39 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 23 | » |