這 天 好 辛 苦 喔 ... >.<
chin ; 快 樂 ..
開 始 懂 得 enjoy 中 文 課 的 時 間 喇 ...
math ; 真 的 好 苦 -v-
pth ; 做 wb 唷 ^V^
真 快 活 ^0^
ih ; 落 去 hall 聽 東 東 ..
eng ; 也 是 唷 ^^
eng ; 罵 人 罵 人 罵 人 ...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
放 學 了 ..
本 來 想 去 李 sir 度 補 數 ..
但 實 在 太 悶 拉 -____-
then 就 去 睇 2A VS 2B >v<
我 走 個 時 係 7:5 /3\
唔 知 B 班 點 呢 T-T
不 過 睇 唔 出 benben 咁 厲 害 ..
入 左 兩 球 *0*
唔 打 LU ^^
|