無 聊 ~~
又 病 了 =\/=
昨 天 , 歷 史 出 現 了 !!
謝 。 1 小 時 ~ 哈 !
今日一 起 身 就 聽 你 個 電 話 -v-
驚 左 XP .
成 日 無 聊 打 來吹 水 XD .
成 日 講 '' XX 呀 笨 '' <<無 聊 . 哈 ~~
知道 點 解 你 認 為 我 成熟 拉 .. 好 奇 的 答 案 ~
你 以 後 無 聊 就 打 來吹 水 拉 ~~ haha ^^
我 們 也 是 同 路 中 人 ! 兩 個 寂 寞 的 心 靈 xp ~
聽 怕 你 都 驚 上 我 家 拉 xdd ~~
p.s. 你 唔 好 比 我 睇 死 你 xp
今日 去 TST 買 書 ..
7 本 ~ 完 我 美 夢 !
見 到 強 大 的 Madonna poster .
好 正 X}
-------------------------------------
早 安 . 失 敗 了 !!
還 是 愛 aya + GAM +kumi + akb48 好 了 ~
不 太 花心才 是 好 !
|