♥ kATE bABE'S dIARY ♥
♥ i aM kATE bABE !
tHIS iS mY dIARY ♥
katebabe
暱稱: katebaby
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-13
2008-02-11
2008-01-10
2008-01-03
2007-12-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 5 月 3 日  星期四   晴天


2007-05-03 分類: 未分類

 3/5

英文好0嘴 ..

無啦啦搞個test ..

test 左成堂 ..

ok 難 ..

tense 真係好差 ..

我要努力d啦 \____/

科學佛學普通話form test 都未派 ..

科學好不安 .. 佛學2 ..

可憐xp ,,

今日computer 堂test IH ..

ok 吧 :-)

唔夠時間呀..

白痴ga 咩 ..

做到人都din ..

1題4分5分 ..

都唔知點寫好..

白痴ga 我 =0='' ..

1題3分 寫7行 -.-

4分 8行 -.-

地理個part 我識ga ..

但係 都係果句唔夠時間 -0-''

最後仲要加紙 -v-''

比呀富仔同比奇話我寸嘴 -,-''

今次份test ,, 希望會pass 啦 ..

patpat X)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

最近好鐘意打人 X)

同好多男仔熟左 xp ..

死la .. 愈來愈同女仔不能溝通 ..

點搞 -,-

可能我前世係 男人來 ga xp

王富你真係好可愛 xp X)

周仔黃健2 X)

哈哈哈..

10 大好友 : ♥ LINGLING ♥ I LAM ♥ KAI瑜 ♥ 鐘 ♥ CINDY媽 ♥ FANFAN ♥ 王富 ♥ 周仔 ♥ 黃健 (?!) ♥ 敏敏♥

警告 : YIKMING 不會是好友 -,-,請不要想其他關係... 哈哈哈*v*

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GAM 出 ALBUM -,-

唔得. 我要去買呀 \___/

01. Thanks!
02. Junketsu ~Only~
03. MELODIES
04. Ai no fune
05. Koko de KISU shite
06. LU LU LU
07. ICHA ICHA Summer
08. Aijou OASIS
09. ...H
10. Amai yuuwaku
11. Thanks! (Yuuwaku Remix)

正aH `` <33

happy =]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

人生就如此可惜 ..

同學請不要跟老師作對啦 ..

女老師不好受的 ..

同學.. 自己想想啦 .. ~

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Kate Baby ♥ Ayaya  ♥ Aichan  ♥ Sayumi  ♥ Mikitty  ♥ Eririn  ♥ Koharu  ♥  Maasa ♥  Miyabi ♥






訪客留言 (返回 katebabe 的日誌)


桃香xd 於 2007-05-05 11:24 PM 發表:
呵呵*\/*
有我個名xdxd
好開心ar xdxd
thx~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 xpp 友好呀嗎xp
Posted at 2007-05-06 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



法依 於 2007-05-05 01:10 PM 發表:
點解你唔寫日記呀?~
好悶家嗎~
你寫多d...我就上多d~^^~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -,- 你就唔寫 ..
我成日寫ga patpat鬼 \___/
Posted at 2007-05-06 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]