呢家對form test 好無信心 ..
雖然IH同科學都無肥 ..
但係好低分lo ......
IH : 32/50 << 過份.. 好低 .. 後悔....... 考試我一定努力~~
科學: 48/70 << 比想象中好啦 - -''
ha .. miss fong 講到佛學D分好神秘呀..
又話問答有人一題可以得16分 ..
- -'' 唔知係邊個呢 ........
下星期三派佛學 ..
可能合格啦xdddddddddddddddddddd
just 可能- -''
下星期1 for maths . 星期3 for chis . 星期5 for chin ..
努力 \-/
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
弟弟 ,, 生日快樂!
herher 聽日生日快樂! 511 ~
|