|
今日朝早美鈴,,翠翠黎左我屋企*
一點九就去左等玉xD,,
跟住就去左北江買耳筒,,
買完就去天慈揾潘生佢地,,
去到個陣,,潘生唸左一大堆野,,
xD,,跟住就見到個傻佬,,驚*
我同文玉系到狂笑xD,,
跟住就去做訪問,,勁無奈*
D人個個刀話吾得行,,
霞幫我做左D,,超HAPPY*
差吾多做完個陣,,潘生請飲野,,
xD,,霞送左個HELLO KITTY俾我*
超令,,跟住就去左天耀*
訪問左勁奈,,我同霞系甘問人*
xD,,訪問個陣,,有隻蚊飛左過黎*
霞一路問,,一路拍隻蚊,,
笑爆我,,跟住就去天瑞,,
訪問個陣,,見到佢地*
訪問完之後,,潘生請食野*
系到狂影潘生xD..
xD,,食左一百四十蚊*
跟住就去左買草莓棉花糖,,
超好睇xD*`
跟住去左7-11買野,,
美鈴買左個好令既水樽俾我,,翠,,玉*
之後買左本MONDAY,,送丞琳D野牙*
今日超好玩XDDDDDDDD,,

|