2005 年 8 月 21 日 星期日
今日一早起左身lu,, 因為今日番教會,,係教會度唱歌,, 幾好玩但係要祈禱,, 跟住我地就去左食粥,, 雅傻左,,狂落鹽同胡椒粉,, 我都唔係落好多姐,, 雅就,,,,,,,,* 跟住周麗婷話去影貼纸相,, 其實我地四個真係冇一齊影過貼纸相,, 部機好靚ar,,跟住就去左周麗婷度玩lu*
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]