| 我打番qooza lu <3 |
莪由今日打番qooza lu <3
十卜十卜哇-
今日吳駿豪-3-好魚皮...
件衫入面著社衫-__-!
以為冇人知-3-點知比我地爆左出黎>\/<!
劉亞男笑到成個蘋果咁-[]-
我地笑到癲佐-.-'
魚-!個吳欣 wa小朋友屈我玩m巾\3/
之後咖哩同吳駿豪都老實冇屈我
之後底佢死-\/-!
心情爆差=3=!不過我期待數瑪暴龍04大電影=v=!!!
|
| 刊登時間:2007-10-16 09:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 53 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|