| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 27 日 星期五 |
 |


|
|
HAPI*


|
今日朝早又俾人叫起身,,又飲茶..!!
同表哥個D飲喇..*去左石蔭囉*
就返佢地..冇乜所謂咁喇!!我地食完..
坐左係度等,,等左好耐..表姐同佢條仔(健哥哥)先黎..
我地都食完喇*唔理囉..*同表哥返左佢屋企先!!*
返左喇..冇野好反咁..-33-"
算喇,,牙媽又黎左喇*佢同牙爸出左去..*
之後,,大表哥叫我一齊去睇表妹CUT HAIR喎..*
OK丫..冇問題..咁就一齊去喇*同埋細表表*
去左芳姐戈到CUT丫..*聽講佢CUT得好好丫!!SO就去戈到*
大表表同細表表都係..O係戈到CUT丫..*XDD"
好型牙佢地*WAKAKA"超型牙*
點知,,大表表唔敢同芳姐講表妹點CUT..又要我講*
我覺得佢好冇用牙*哈..咩都唔敢!!
算,,唔緊要*之後,,諗住去KH..最後都冇去*
又返左表表屋企..同佢反..好搞野牙*
反得超HAPPY丫*之後,,食飲喇..嗯..好味*
我都有份整嫁*睇下我幾叻女..XDD"
之後,,我地又一齊睇電視牙!!哈..-33-"
好睇丫..*咁又過左一日喇*哈..HAPI*
|
| >V<"S!UK寫本日記GE TIME*2006-01-27 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 80 | »
|