琴日我地班女整野食***
d男仔冇批評即係好,,,
好開心呀!!
我地整左好多野野,,,
有''口者'' ''口厘'',,,有雜果,,,
有煎雞翼,,咖哩魚蛋,,串燒,,,仲有雜果賓治,,
冇咁多油整春卷,,,T^T,,
玩左幾個遊戲,,,咁就放lu,,
我地本身打排球既,,,
點知又曬又熱喎,,,
咁咪走番入canteen食野野啦,,,
跟住,,,
唔知點解好想同我地班男仔打籃球喎,,,
咁咪問下佢地囉,,
我地女仔一隊點夠打呀,,,
所以就分隊啦,,,
我成日''mark''實翁庚陽,,呵呵,,,
'不過都唔夠佢黎,,,T^T,,,
跟住就到黃宇洋啦,,,
佢話驚左我喎,,,
唔通我真係咁恐怖?!
跟住打到3點幾4點,,,
就走LU,,
唸住一齊去JUSTIN屋企玩架,,,
點知班男唔去,,
冇咩玩就算啦,,
我地食左D野就番歸LU,,,
番到屋企個心勁唔舒服囉,,
跟住就入左廠,,,
個醫生又話冇事喎,,
唉.,,算,,,
跟住今日朝早唸住去覆診姐,,
點知又話要留院觀察喎,,
唉,,算算,,
跟住幫我睇下幾高幾重,,
我發現,,我高左D,,,不過,,,重左呀!!
本黎45架,,,點知而家48喇,,,
我頂,,,
跟住又抽血囉,,,
好鬼痛囉,,,
跟住問我點點,,,又問我點點點,,,
咁鬼煩架,,,,洗唔洗我講埋祖宗18代比你聽,,,
唉,,,
係醫院到,,,悶左幾粒鐘,,
叫呀媽拎D野比我做啦,,,
點知佢話可以比我走先,,
不過聽朝早要番番黎,,,
冇野好講囉,,,
係悶中,,
我見到MISS 丁,,,佢抱住佢既外甥,,,
傾左幾句,,
個BB'留'計,,,
佢要哄佢訓...
我就走番我張床到,,訓左陣,,
唉,,聽日仲要番去,,,好煩囉,,,,
|