本身今日朝早就同奶媽 justin 伍紹 梁綺 張凱
佢地又話我地都唔係打排球既,,,
所以就去左justin屋企打牌牌,,,
我食左2次呀,,,
一次好似係對對糊,,
第2次好似係平糊,,,
kaka^^'',,
跟住就同張凱仔去搵dd同埋王韻,,,
係南豐食左個麵麵同食左波羅冰,,,
好好味味...
跟住就番學校校打排球球lu,,,
點知班男仔係到玩,,,
雖然幾好笑,,
不過太悶悶.,,,
上左3堂訓左2堂,,,
都唔知番黎做咩,,,
放左學,,
我就同張凱仔,,敏敏b,,打排排既,,
點知,,
ar yan同梁定欣,,姚翠瑩入黎打,,,
佢地都打得幾好笑,,
跟住佢地就走左冇打lu,,,
跟住張凱就一打三啦,,
佢對我,,敏敏b,,倚霞仔,,
我地狂band波,,
佢真係比我地玩得好慘慘,,
鬼叫佢自己話一打三咩,,呵呵^^''
我地個波滾左過去,,
個男仔竟然用隻手掩住下面,,
好似踢足球咁,,
我同敏敏b笑都肚到痛,,
跟住,,我地兩個想傳波點知相撞到,,
我見到佢個樣好鬼好笑,,
隻手接波既動作,,頭向上,,對眼好大,,好圓既o咀,,
笑到我肚痛,,
跟住打多左一陣,,
就各自返歸lu,,,
|