今日冇咩特別野**
英文兩堂都係度訓,,
呵呵= =''
冇計啦..我都聽唔到朱朱叫我,,
嘻嘻~"~
PE堂好冇聊囉**
我地玩數字球...
AR SIR發現左呢**
LUNCH個時我先食藥藥**
嘩**
見到D數學對眼好似見鬼咁,.,,
痛到我呀**
番到屋企又痛過**
T^T,,有冇交錯呀**
係咁先**
-------------------------------------------------------------------
`'*● [,,*`請你對我冷淡些* .."不要讓我有希望-▲|!|
|