katherinev_v
暱稱: ★______katherine:D
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
唉!
好火!!!
2010-11-12
2010-11-03
2010-11-01
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 156
今日人氣: 8
累積人氣: 825
2010 年 8 月 10 日  星期二   晴天


痛死.. 分類: 未分類

好耐都冇練舞啦!
今日真係好赲
3:00跳到6:30...
隻舞唔同咗好多呀!!
隻舞超快;搞到我哋跳得好急;
跳咗個幾鐘之後,
我又唔夠血啦...
跳嗰陣次次都差啲跌落地;
但係有個動作我要hold住CCDC條腰,
幫佢訓落地下,
我勁驚整親佢!
我係咁就位等佢落好啲
結果搞到自己勁痛!
我而家好辛苦呀..

今日WEI WEI生日
我哋夾份買咗個蛋糕同禮物
我另外買咗份禮物俾佢:D
佢好開心啊:)

聽日仲要練舞呀;
但係仲好痛..



2010 年 8 月 9 日  星期一   晴天


轉定唔轉啊.. 分類: 未分類

啊~~
究竟轉唔轉好啊?
我真係唔想再見到某一啲人啦..
但係又應承咗ah ching唔轉..
我唔想留低佢啊..
而且我真係好唔捨得舞蹈組啲朋友!

我應該點做啊...
我唔想做一個令自己後悔嘅決定呀!

              大雨過後,只留下了灰暗的天空。



2010-08-09 分類: 未分類

最傷心的並不是流淚
而是   像沒了靈魂般似的。

可能我真係變咗,
但係我覺得我只係變返最真實嘅自己
我嘅本性根本就係壞!
只係你哋唔知姐..

我真係唔知自己做緊咩..
最近日日都唔知自己做過咩同講過咩...
我諗我已經迷失咗做人嘅方向啦..!
我唔知道自己做人其實係為咗啲咩
我突然覺得自己唔想做人啦!
做人真係好辛苦。

人就算辛苦咁生存,
到最後又會得到啲咩?
就係含恨而死。