好耐都冇練舞啦! 今日真係好赲 3:00跳到6:30... 隻舞唔同咗好多呀!! 隻舞超快;搞到我哋跳得好急; 跳咗個幾鐘之後, 我又唔夠血啦... 跳嗰陣次次都差啲跌落地; 但係有個動作我要hold住CCDC條腰, 幫佢訓落地下, 我勁驚整親佢! 我係咁就位等佢落好啲 結果搞到自己勁痛! 我而家好辛苦呀.. 今日WEI WEI生日 我哋夾份買咗個蛋糕同禮物 我另外買咗份禮物俾佢:D 佢好開心啊:) 聽日仲要練舞呀; 但係仲好痛..
啊~~ 究竟轉唔轉好啊? 我真係唔想再見到某一啲人啦.. 但係又應承咗ah ching唔轉.. 我唔想留低佢啊.. 而且我真係好唔捨得舞蹈組啲朋友! 我應該點做啊... 我唔想做一個令自己後悔嘅決定呀! 大雨過後,只留下了灰暗的天空。
最傷心的並不是流淚 而是 像沒了靈魂般似的。 可能我真係變咗, 但係我覺得我只係變返最真實嘅自己 我嘅本性根本就係壞! 只係你哋唔知姐.. 我真係唔知自己做緊咩.. 最近日日都唔知自己做過咩同講過咩... 我諗我已經迷失咗做人嘅方向啦..! 我唔知道自己做人其實係為咗啲咩 我突然覺得自己唔想做人啦! 做人真係好辛苦。 人就算辛苦咁生存, 到最後又會得到啲咩? 就係含恨而死。