| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 30 日 星期日  | |
|
''Super Girls "* |
|
雖然話就話對今年既超女冇乜興趣..
但.都係有種想睇既感覺..
e+好想聽清楚李宇春唱既”唱得響亮”..
佢好似唱得好聽過安又琪..

(05超女冠軍)李宇春 同(04冠軍)安又琪
春春好型嗚...


我覺得佢係今年大熱..把聲都吾錯..如果把聲有似d男聲.EG:春春..
可能會合識佢多d...厲娜!十卜你哇!
冰個有QQ id牙?> 我要睇超女牙!
            

|
| 刊登時間︰2006-07-30 05:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 138 | »
|