| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 8 月 8 日 星期二  | |
|
''>V<" |
|
Today..
..吾想再打英文..
都吾知自己打乜Q野..
-o-’’
so boring ..
biBI..好吸引..
我要..!!..我要....向你講....
廢話...XD"...
今日去青衣城睇睇mp3點..
要我拎去觀糖= =...有冇搞錯牙.
之後..同牙媽即場開戰..
呵....比我串返...-v-”
之後同君..去圖書館..
搵搵下都冇Q心機拉書..
總之無無聊聊..又撞到2個人.
叫我地去同佢祈禱=.=//
無奈牙..........
QQ既biBI*..有一日我會...呵..
SUper GirLS., I will join it!
            

|
| 刊登時間︰2006-08-08 09:58 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 138 | »
|