| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 17 日 星期五  | |
|
呵呵..____哈哈*/....... |
|
今日放學戈陣∼∼∼∼∼定定拉左我去另一度
佢就同我講話幫佢送份禮物比啫喱∼重話唔好話佢知住....
咁庬地等d隊走左之後∼就上4樓禮堂∼∼
等佢∼∼
之後佢出黎..就很個書包度拎份禮物出黎(今日啫喱生日呀!)
啫喱拎左之後∼就同定定講多謝∼∼
我地就去公園坐左一陣∼∼順便睇下定定份禮物係點____
啫喱一拎出黎∼我地3個就哇一聲∼
因為真係幾令吓∼份野係個音樂盒黎∼∼形狀係一隻凡船黎∼∼
都算幾大份既∼∼∼∼
之後∼我地就玩左一陣∼就返去啦∼∼
胡鎵汶就5想要miss kit既禮物∼就送左比啫喱當係生日禮物..
我地就拎埋書包走人啦∼∼而啫喱就拎住一袋禮物同埋一張胡鎵汶比既野∼
好大風呀∼啫喱5知係咪拎5實戈張野∼d風就張戈張野吹左去第度∼
我地就笑住去拎返∼∼點知張野好似同我地玩咁∼∼
不過好釆拎得返∼∼之後∼行左冇幾耐∼張野又比d風吹走左∼∼
又好似同我地玩捉依因∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
哈哈∼∼啫喱笑死我啦∼!!!!!!!
            

|
| 刊登時間︰2006-03-17 05:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 138 | »
|