| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
| 女排賽!!!!!!!!!!!!!!!! |
分類: 未分類 |
今日係決賽啊~~~~~~同rus啊~~~佢地好厲害,,,,依家睇緊...好刺激,,,,,,希望CHINA WIN!!!!!中國中國肯定WIN,,,,,,,,,!!!!!
|
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
| 中國女排~~~ |
分類: 未分類 |
今日有女排睇~~好勁啊!!!!剛剛見到一個好無辜的球啊,,,,,,,明明打手出界....個球證竟然話唔係!!!激死人啦!!!!!!!打得好激烈啊,,,,,希望可以win啦!!!! |
2006 年 8 月 10 日 星期四  |
| 天氣壞!!!!!!!! |
分類: 未分類 |
今日的天氣幾壞下.......空氣好混濁!!!!搞到人好唔舒服~~~呼吸都有問題.......好慘啊~~暑期作業差唔多做完啦,,,,,,不過無幾耐就要返學啦!!!唔知大家想唔想返學呢??????
無咩野講(呢幾日!!!!)

|
2006 年 8 月 8 日 星期二  |
| swimming!!!!!!!!!!!! |
分類: 未分類 |
今日同mum,,,,brother一起去左城門谷游泳池游水!!!!好好玩啊>.< 由7:00起,,,,游到10:00啊!!!!都幾耐嫁~~~^.^ 蛙式,,,背泳,,,,自由式~~~我都識........好耐無游水,,,所以有啲生疏!!!
下次自己去!!!

|
2006 年 8 月 5 日 星期六  |
| 183club!!!!!!!!!!!!! |
分類: 未分類 |
今日係愉景新城有183club,,,,,,,佢地好型啊!!!不過行書冇去到~~~唔知係唔係唔得閒呢!!!!佢地仲話下年1月會黎香港開show!!!好開心,,,,一定去啊~!~~~係紅館!!!!!!!!!!!!!!希望大家都捧佢地場........紹偉好搞笑,,,,,,今日個5個就好啦!!!有183club幫佢地戴介指...................................佢地好幸福!!!!!!!!!!!! |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 31 | »
|