| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
| 好慘啊!! |
分類: 未分類 |
唉~~
今日考中文!!
原來中文個篇long文
竟然係中五既課文!!
我呆左!!
不過好采我識後面個啲題目!!
啲老師都唔知點出嫁!!
咁鬼死難!!
希望今次唔會肥佬!!
我對自己有信心!!
聽日唔使考!!
你地要幫我加油喎!!
記住!!!
|
2006 年 6 月 12 日 星期一  |
| 考試!! |
分類: 未分類 |
今日開始考試啦!!
依家係圖書館自修室!!
溫緊書啊!!
好忙!!
今日考左science同埋聖經!!
聽日考英文啊!!
幫我打一打氣!!
好嗎??
thx!!!!!!!!!!!!!!!! |
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
| 溫書~~ |
分類: 未分類 |
今日都係去左圖書館溫書!!
好頭痛!!
好辛苦!!
聽日就考試啦!!
好緊張~~
好希望可以考到好成績!
唔係又俾阿媽鬧就唔好啦!
考得唔好的話,
暑假可能冇得玩!
會好慘~~
所以拚了命都要考到好成績!
上到高form可能會好辛苦嫁!
我係到提醒大家!
考試好重要的!!
大家唔好放鬆!!
考試!!!!!!
大家努力~~
希望見到呢篇日記既人,
可以替我加油!!!
希望你地同我講一聲:[加油]
多謝!!thx!!! |
2006 年 6 月 8 日 星期四  |
好緊張啊!!!  |
分類: 未分類 |
hi~~
點解我話好緊張??
哈哈!!
因為就黎考試!!!!!!!!!!!!!!!!!
我希望可以轉去陳兆民讀書!!
我唔想係李‥到讀書!!
個啲人好變態嫁!!
咩都可以鬥一番!!
係唔係都話絕交!!
冇做錯事又話有~~~
之前都俾佢地屈!!
好無奈!!
尋日我個FD都俾人整度足足哭左成日,
我覺得好無聊!!
就係因為某一件事而唔再做朋友!!!!!
呢啲友誼!!
要唔要都罷!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哼!! |
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
| happy!!! |
分類: 未分類 |
今日我安裝左防毒軟件,
我唔係好識電腦的野,
我只是唔想部電腦hand 左
免得又要洗機,好煩嫁~
唉!!=.=睇左我個日記版,都冇人留言嫁??
好慘!! |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|