終 於 U.T 完 啦!
今 朝 早 搵 校 呔 搵 到 我 死 死 下
搞 到 差 d 遲 到 嚇 到 我 癡 左 線 ~
星 期 六 好 多 人 送 Birthday 禮 物 to me
好 happy!
今 日 上 P.E 堂 要 行 到 去 六 樓
以 為 做 咩 點 知 要 跳 舞
o 曬 嘴
之 後 , 英 文 堂 差 d sleep
今日考左I.H,就好輕鬆。
不過,星期五要考I.S,又要溫到瘋。
11月15号,即係聽曰就係我生日!
今日考完中文個時,很upset。因為挑戰題超難。
今日派左英文卷,比我預期中差左小小。
不過都過左關,希望其他可以拎高些分。
Fight! Fight!
今日考Math,初頭俾Miss莊嚇死我以為d題目好深點知原來都幾easy~
保守認為我都有75以上~ya
;
今日派卷,整體都幾好,中文同English writing比我想像中差。Math同I.S則比我想像中好。好緊張星期二派Eng
星期二係最後一日正式上堂,think下think下話咁快就過成年班同學識一年。下年唔知會點?