今日D數唔係好難 我竟然好多都識做^^ 不過PASS左已經好開心! 真係無奈囉~HIST又係99又差一分 唉~ 呀珮4次100喇..超勁囉!
冇啦啦搞個模擬試..曬曬我d時間..要養足精神作戰嫁麻 仲要差d遲到..睇左505係507..搭左去三聖- - 個個做完仲有勁多時間囉 maths唔記得 計數機 好左黃卓軒借比我..真係唔該曬^^ 事後見到好多人還計數機比葉sir 都唔知黠解有咁多部- - 返到屋企食完野開始作戰--bio d雞腸多到呀 溫到嘔曬血咁濟 我呀媽竟然話"咁辛苦唔好讀啦..出黎做野"我0左 我呀媽真特別! anyway我今日任務完成 聽日到geoe