today幾好ya..
頭一堂倫宗..講答案..對w.s.
中史.悶悶...冇野做...講book.
i.s::測驗...2E係到上普通話(默書,lor)好嘈!!
maths..有一個好短既quiz..
lunch:係2E班門口吹水/./都幾搞笑><.
中文x2::校長黎左...死左!!!佢黎個時..我.胡x如同姣嬸嬸都係到笑^^
陳芍x都唔知發生咩野?!?我地話佢知.佢先睇到><
英文x2::test arm arm合格..都好過唔合格ya..
仲有today..個jenny唔見左支pen..
點知係我張枱前面喎!陳芍x見到,,以為係我...我又唔知係jenny.我就張支pen dum返留係地下(仲係好大力個隻)
點知..佢出去個陣..拎番支pen.><
好lor.......
|