| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 2 日 星期六  |
| 02 - 08 - 2008 :) |
|
我正式系0ne2free`:) [ csL ]
設上天給你5個願望.你想要的是=]'
1}變聰明`
2}多人鍚 [ 朋友 ]
3}身體好`
4}誠實d`:)
5}要多5個願望`xd
點你的人;]kwan`
你們的關係:]朋友`
把這份問卷傳給10個人:D
1)`kawai
2)`tunG
3)`小龍
4)`lam春
5)`s0a
6)`d0w
7)`jas0n
8)`牙汭
9)`牙璇
10)`敏
【 6 號在跟誰談戀愛 】 jas0n
【 9 號是男是女 】女
【 如果 7 和 10 走在一起 , 會是好事嗎 】絕對吾會
【 那麼 8 和 5 】 冇可能`
【 2 號在讀什麼 】讀書l0r`
【 最後跟 3 號聊天是什麼時候】 岩岩`:)
【 8 號喜歡哪種樂隊 】 吾知波=]
【 1 號有沒有兄弟姐妹 】有個牙哥`
【 你會不會追求 3 號 】 哈`點會 =]
【 那7號呢 】佢名草有主了`XD
【 4 號是單身嗎 】 系掛`
【 5 號的姓氏 】 s0`
【 10 號的名字 】詩敏`
【 2號讀哪間學校 】沙祟`
【 隨便說一些有關 1 號的事 】囍kuromi`
【 9 號呢 】 名牌奴隸`XD
【 3 號呢 】 唱歌叻叻 :)
【 你試過對 8 號有 feel 嗎】 哈`
【 9 號住哪 】 粉嶺`
【 4 號最喜歡的顏色 】黑`??
【 2 號喜歡 7 號嗎 】 吾會掛`-333-''
【 你怎麼認識 2 號的 】 讀2b`
【 1 號有沒有寵物 】有狗狗 =]
【 5號是否是有史以來最性感的人 : 】系`XD
【 10 號跟你告白 , 你會答應跟她交往嗎 】我會嘔-333-''
|
| 發表時間:2008-08-02 04:33 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 28 日 星期一  |
| 28 - 07 - 2008 |
|
牙汭`生日大大大快樂`happy`b-day=]
說出30個你最想比人知既其實;
然後TaG 5個你想比佢做既目咀x)不可重複
1.其實::;我真系好憎''粉紅色"
2.其實::;我系一個吾多知心朋友既人`
3.其實::;我系會'朋友第1''果種人 `
4.其實::;我吾中意沙崇`好想轉校`
5.其實::;我好吾中意朋友之間會'die air '-3-
6.其實::;我真系好想同tunG成為咩都會講既朋友`
7.其實::;我好中意同人鬥氣-3-''
8.其實::;我好中意有人同我傾計`
9.其實::;我吾想系牙芝面前扮乖乖女`
10.其實::;我吾系一個識搵話題既人`
11.其實::;我吾系一個甘大方既人`
12.其實::;lam春話中意我既時候`真系好開心`
13.其實::;我好介意中意我既男仔中意過我d fd先`
14.其實::;我真系好吾中意d人搵籍口收線`
15.其實::;我試過搵籍口收線`-333-'
16.其實::;我仲系有d吾中意牙b.因為佢好似同我搶牙芝-3-'
17.其實::;我好憎俾人嗌全名`
18.其實::;我好容易對人有疑心`
19.其實::;我成日講大話`
20.其實::;我吾中意d人開口埋口都要講名牌`
21.其實::;我好中意有d好既花名俾人叫.
22.其實::;我好吾中意人跟風`
23.其實::;我好想俾人讚.
24.其實::;我成日亂諗野`
25.其實::;我想讀2a`
26.其實::;我好想tunG你會主動打俾我`
27.其實::;tunG你成個月冇打過俾我...
28.其實::;我想可以想喊就喊`
29.其實::;我好容易吾開心`
30.其實::;我想我既朋友都系真心對我`...
TaG::;
1個目咀::;kawai`
2個目咀::;tunG`
3個目咀::;lam春`
4個目咀::;牙汭`
5個目咀::;吾tag呢個`想做就拎去.. |
| 發表時間:2008-07-28 10:03 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 107 | »
|