今日又要表演啦~~
1:00 就出左去~~buy 調音器~~之後又遲到啦~~點解我次次都遲到ga~~><""
番到學校岩岩好~~好彩姐~~遲到好樣衰ga嘛~~
4:00 我地就去荃灣大會堂啦~~牙翟好似好唔開心咁~~又唔知咩事~~希望姖開心d 啦~
未到我表演果時去左睇表演~~有個表演有個肥婆~~carmen 同我就係咁笑~~
不過都係拉丁好睇d~~小學都跳得咁好~~勁ar~~
跟住就去表演~~今次我一路拉緊果時唔知係咪係度發緊夢~~
搵到超差囉~~係最後果度唔知咩事發完夢先好小小~~
搵埋mama 就番home 啦~~but 左好多野食~~>v<""
|