today 有兩件驚訝的事~~!!
第一樣野~~今日去swimming ~~冇泳衣~~好笑~~
就立即去buy 啦~~超趕~~是是但但buy 左就算~~
之後比完錢~~果個職員話:「小姐~今日買夠$150 ...就有一粒珍珠~~」
我ga反應係~~無奈加驚訝~~
無奈係~~平時我咁得閒你唔話有~~我一趕時間你先話有野換~~
驚訝係唔係掛~~buy 買夠$150 有珍珠~~扼人咩~~
我buy左$159.2~~haaa~~
之後就好快咁由千色~run 到去城門谷~~第一次咁快~~
今天的天氣真好~呵呵~~
but多數入室內~~游左十次來回~~
番黎果時冇wear 眼鏡~~
好彩都睇到野ga~~不過唔清楚囉~~
之後第二件驚訝ga事黎了~~
係愉景果條路~~好無奈地行下行下ga時候~~
突然就見到一個似曾相識ga人~~
但係我冇wear 眼鏡~~睇唔清楚係咩人~~
之後再諗諗~~牙ba就話你小提琴牙sir呀~~
跟住我諗真d~好似係wo~但係佢都走左啦~~
佢肥左好多牙~~ 一年冇見佢lu~~
有d驚訝牙真係~~佢都唔認得我~~
可能冇wear 眼鏡啦~~haa~~
|