TODAY 係F.1最後一個上課DAY~~
好唔捨得1D~~雖然只係相處左短短的時間~~
但係我地經歷左唔少野~~有開心GA~唔開心GA~~
有失敗GA~~有成功GA~~在一個唔開心GA時候~~大家都唔會開心~~
雖然我地班係有D同學唔係幾好~~有時又會激親D老師~~
但係希望在呢段時間大家都會永遠記得1D GA快樂同悲傷~~
在你唔開心GA時間記得你係1D GA快樂~~
在你快樂GA時間同時要記得你係1D都同樣快樂過~~
雖然大家下年未必一定會同班~~但係希望大家都會記住1D~~
但係我都<充>心祝福每一個1D同學~~
永遠都開開心心~~學業進步~~ 記得1D IS THE BEST牙~~
之下有一D相相:
<==水運會~HAHA~智智..筠筠同SIN YEE..番薯...都參加~~..但係冇左番薯GA~= ="
<==愛社攞左體育精神獎同女子社際冠軍~~HAHA~~真係勁WO~~
<===啦啦隊~~個個都好落力牙~~
<===1D GA第一張相~~個個都著青蛙衫>V<
<====班相~~好似影到個個都呆哂GA-V-
如果邊個有1D GA相~唔該SEND去[email protected]~又或者係MSN比我啦~~THX~
|