返到學校.. 日日都係咁,,*
都唔知有咩好望,,,
放左學.. 冇練口拉啦隊口牙...
去左坐... 卡卡,,"""
好好笑呀,,, 有d 魚皮口牙,,,>>>電<<<""
返到屋企.... 之後玩電腦.. 睇電視,,,
依家冇咩野打... 所以小左打日記,,,