琴晚12點幾先訓=.= 傾左陣電話.. ""
7點幾到.. 起左身,, " " 洗 頭 " "
洗完頭.. 吹頭唷,,* 跟住刷牙換33仔!!*
8 點到出門口,, 去到火車站... >3<""
見到以前個fd,, 跟住係到一路行一路傾,,
"""太耐冇傾過口拉.. 4 年有多口拉""" >w<””
落到車.. 仲係到傾,, 咩都傾.. 傾唔停!!*^^
返到學校門口...見到牙曉 ,,* ^^"
入到佢.. 佢又好似比人捉口牙"" 唔知係咪捉頭髮,,
一返到去.. 野都未放,, 呀吉就有野同我講口拉!!*
唉.. 我真係唔知佢地點口拉,, 打左鐘..
又有野宣佈=.= ...好煩,,*
今日上英文堂個陣.. 係到諗左好多野>w<""
諗到入哂神,, 有人叫我,, 我都唔知tim”""
好多野諗口牙!!* >w<"" 唉.. ,,,
放學個陣.. so影章落左黎lu~∼
我叫佢同我一齊走!!*
佢比人留堂,, 咁我咪等埋佢囉... ..
我同我個班個d女仔係課室到玩 ,,*
正呀!! thz哂你口拉--> 蔡x"軒" <<唔知係咪呢個軒""
幫我地買野食.. 買完上到黎.. dd錢找到亂哂=.=""
搞左好耐 ,,* 比我搞掂左..嘻 !!*
之後悶悶地.. 出左走廊望落去,, 聽人打波><"
睇左陣.. so影章落左黎!!* ^^"" ya~∼
跟住傻傻地嫁佢地... 問左我一個好傻既問題=.=
我緊係答唔係嫁!!* 跟住唔知so影章講左d 咩,,
我聽唔清楚,, 落到去.. so影章話要等埋佢條女..
等左陣.. so影章自己上去搵佢條女..
我係下面到等佢 ,,* 佢條女叫佢走先.. *
跟住我同so影章一齊走.. 出到門口,,
見到""夢"" 之後佢又問左我一個問題,,
跟住so影章話,, 屌你老母^^""
傻西西咁=.= ... ((so影章 驚佢條女呷唒wo~∼)) 呵呵,,
跟住同佢行返去.. 一路行.. 一路傾計,,*
""邊條女唔驚自己條仔溝女口牙""><,,
去到新街市個邊.. 跟住我陪佢去拎野,,*
個到我都去過幾次.. 但好耐冇去lu*
過馬路個陣.. 我冇睇車><"" 不嬲都唔睇既""
比人叫我行快d .. 但我都係到慢慢行,,
見到架車.. 原本好快.. 跟住好慢,,^^
因為我係佢前面慢慢過,, 卡...*
返到太和.. 見到康記踩住單車..
跟住so影章同佢走左.. 我自己行番去""
返到屋企.. 叫左我呀妹落去幫我買野...
成日叫我比錢佢買野食.. 死肥豬口牙*
今日打比茵.. 佢呀婆話佢返左個邊讀書>w<""
唔知幾時先可以見番你呢,, !!*
今日一開icq... 唉 ,,* sorry口牙!!*
唔好唔開心口拉,, 你一話你唔開心...
我dd心情就變哂喇!!!*>3<"" 唔好再唔開心口拉...
禾 艾 梨 口牙* x 10000000000.... 仲有好多個零係後面!!*
自 己 整 嫁!!*-->

|