今日怡生日.. >3<""
我地去燒野食.. 有呀曉..小櫻..
林婉.. 呀思.. 怡.. 我..青蛙.. 牙吉,,
之後耐d .. 黎多3個^^..
今日都ok 開心啦.. ^^"""""
我好早走.. 因為.. 琴晚.. 唉..
之後今朝又比人話到喊.. ><""