| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 3 日 星期日  |
| 2006-09-03 |
分類: 未分類 |
9**1
9月1號又到喇......返左去新學校潔心
開頭以為新1年新開始......新ge學校又新ge開始
BUT原來我真係想o返返去培敦.......................
唔係因為掛住d老師.........我好掛住寶寶**真真**所有陪左我3年ge所有同學,,,,,,,,,,,,,今次我真係衰.....
點解????點解????點解???
點解我當初唔俾d心機讀書...............????正一白痴黎嫁,,,有早知冇乞衣啦]]]]!!!
今日返左潔心.....但係就1 D都唔習慣,,,,,
一朝早又要等到08:15,,之後又要企o係操場早會,,&祈禱,,,,,,,
唔悶死都熱死LA......==
點知我返學第1日就做左KAI子==......
開頭唔知朝早要早會,,,仲O係度搵樓梯上課室******
見到有條樓梯D阿SIR MISS行,,,我又唔敢行果條樓梯==
返學第1日就俾人捉頭髮(係俾學長捉==)家門不幸=V=.....
就係咁等..等..等..等..就放學喇!!!!
以為可以拿拿臨走人,,,點知又要祈禱,,嘔血呀!!!!
之後WITH豬莉一齊返去培敦,,,都估到培敦未到12點幾都唔會放人,,,,,
點知去到12點幾O係對面馬路見到芒果.....
我同佢揮手佢唔應我,,我咪揮多次囉,,,點知又係唔理我(佢見到我嫁!!!!!!)
佢竟然咁大膽扮見唔到我,,,HAHA我咪行過去囉,,,,,,
佢問我係咪等寶寶....SURE啦,,,,我愛寶寶(我唔係基嫁!!!!)
之後佢走左上去,,,,遙遠望到寶寶走緊落黎,,,我走上去同佢擁抱]]
(講多次:我唔係基嫁,,不過寶寶就好難講喇HAHA!!)
原來係芒果同寶寶講我黎左!!
誚下講下講左成10幾分鐘,,仲未見真真,,,,原來未放學,,
寶寶走返上去,,都未行到校門就見到成堆人,,,人地仲未放學呀,,]]
要炒左D工友呀!!!!未放學就放學生出黎!!哈哈
寶寶話點解我走出黎果陣又冇人話我O既??
D人見到我著潔心校服都覺得好奇怪咁...
我同佢地講話我
其實你要問下個工友點解會放你出黎...話唔定見你靚女放你出黎呢!!HAHA
之後同寶寶******真真******豬莉一齊行荷里活++++
行ELLA,,點知個服務員問佢:你係咪沈日睇袋果個呀??
原來沈日寶寶慈雲山果間ELLA,,個服務員認到佢!!寶寶今日真係好多事發生......]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
BUT點解沈日要O係慈雲山做今日要O係荷里活做GE??
媽媽打俾我叫我去飲茶,,,,,食我最最最最最鐘意GE鳳爪&蝦蛟**
之後返左屋企....媽咪成日都笑我白痴,,
佢仲有1句專門話我GE說話:話你白痴真係白痴==
唔知點解呢句野出自佢口特別好笑,,,可能佢講得唔正...HAHA
I LOVE PiNk,,I LoVE ||3lUE
YOYOYOYOYOYO****
9**2
終於又到我最期待GE星期6,,但亦都係最悲慘GE星期6
期待GE原因::有得學結他 悲慘GE原因:要返BB==''''
今日謙謙話要想睇我地學結他,,,,好似冷落左佢咁TIM^^**
不過佢好似睇得幾開心^^
最好笑GE係我同阿SIR講佢跳槽過黎幫我地,,,,阿SIR真係信**
點知阿謙睇得果幾個字就走人....真係唔俾面...HAHA(講下笑JA,,,,)
之後阿SIR同我地玩左個GAME...野外定向,,,佢仲話佢自己O係18歲果年拎野外定向GE冠軍==
佢裡面D任務先攞命...叫我地問夢髮廊GE電話,,,
我走去問啦,,,點知果個人玩我
佢問我要黎仲咩,,咁咪同佢講...點知佢話我玩佢電話咁點算,,我咪話放心...我唔會叫你屙夜尿嫁!!!幾經辛苦一番辯論比賽得勝者係........我呀!!!!!哈哈,,,,之後佢寫個NUMBER俾我,,,我話下次會幫襯佢,,,,話就話幫襯,,其實就係搵佢老襯...
玩完之後又彈結他,,,,彈到9點幾走人......
9***3
今日11點幾收到CALL,,,叫我買原稿紙(唔記得叫佢同我講唔該TIM==)
之後返左上去教會,,,,
我今日都算乖呀!!!冇咩講野.....
主席佢地嘈到死!!人地祈緊禱嫁嘛!!!!HAHA
我係1個誠心GE基督徒...HAHA
之後就返左屋企LU....
ENJOY MY LIFE......
|
| 發表時間:2006-09-03 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
| 2006-08-31 |
分類: 未分類 |
|
哈哈,,,,,,,幾天沒有打日記了.......這幾天都出去玩,,,,沒有心情打日記^^
2006]]8]]28]]----------**
今天with蕉蕉去迪迪尼樂園(迪士尼)....入面有好多入硬幣機
可以整自己喜歡的公仔人物錢幣,,但是就會變成長條形,,
我送了小熊維尼給哥哥,,,,,,(哥哥最喜歡的^^)
之後當然弄了我最喜歡的跳跳虎(跳下跳下)
之後去玩巴斯光年,,,,,第1次:20幾萬 第2次:2000幾分= =
為什麼第2次會比第1次少分(正在思考中........???)
一定是主席的短訊,,,害我要看短訊而沒有玩game,,,,(屈得就屈=v='')哈哈...........................
之後玩飛越太空山,,,試問連海洋公園的海盜船玩完都叫救命的我就這樣被人騙了上車..................
其實裡面都好漂亮,,不過我太害怕所以沒有看(廢話),,,,我只看見裡面好像有一些星星,,,之後就沒有了
他們說不夠激烈,,,但我在後面s形地行,,,,(頭暈=v='')
問我有沒有看到裡面的東西,,我說只看到星星.....他們說看不到就玩多次........................(但很多人排隊,,哈哈)
其實拿fast pass都幾fast]]●┘
之後就玩旋轉木馬,,,,,,,我好像找回童真了,,,(童真=低能???)
看米奇音樂劇,,,奉勸各位去迪迪尼一定要看這個^^好得意好好笑的,,,,,入場時會給一副立體眼鏡,,因為是3D動畫,,,
首先唐老duck會拋一些樂器出來(沒有人彈,,它們會自動的,,,)
之後唐老鴨拿指揮捧,,,飛呀飛,,,,突然飛到你面前,,好好笑的!!!
之後開汽水,,,真的有一陣香氣(一定不會是放屁,,大家放心)
倒水,,,真的會噴水,,,,,哈哈><><><><luv
之後坐探險船(十分無聊)& o加啡杯,,轉轉轉,,,好像坐船遇到風浪,,擺來擺去==
還有坐維尼車看東西,,
跳跳虎好可愛,,,當車到了的時候才將頭伸起來,,
之後在旁邊看到尾巴,,然後又縮起,,,
再望前又看到半個頭,,,之後又縮起
可惜沒有看煙花= =不過有看下午的巡迴表演(但為什麼沒有小熊維尼&跳跳虎??????)可惡
走的時候迪迪又send 短訊給我:你去左我地球???
係呀!!吹呀!!!打我呀笨.......
我地球d人會打你嫁!!
哈哈....笑死= =他和主席同一時間send短訊給我,,,
之後吃創藝3蚊(元)豆腐花^^哈哈
回家後媽媽買了壽司給我吃!!!!正!!!!!!!!!!!!
2006]]8]]29]]**-------------------
今天在家中坐了一整天(人生真無聊==)
之後晚上出去吃晚飯,,,,,,,,,,
又是主席send 短訊給我==為什麼不打電話呢>>?????
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo呀!!哈哈
2006]]8]]30''--------------------**
今天和kai子們去游泳,,,我**高敏**蕉蕉**momo**乖囡**主席**敏瑩**軒**bobby**迪迪**
yo.....陽光與海灘,,你我都有份,,請將垃圾放入垃圾箱內(森美移動的會歌,,,是在森美停職中才選的,,,,,,903哈哈)
嘩哈哈,,,先玩沙,,,,
我**高敏**都不能下水,,
不要誤會,,,,,我是不小心用菜刀切到手指= =....
高敏就,,,,哈哈,,自己想想吧!!!!!!!!
高敏捉魚,,,,,,,,,,,我就慘了,,,被人渣軒搶了我的拖鞋,,,他自己又游到很出,,我又不能下水,,,,,,,,,,,,無奈
之後主席塗了一身白色的太陽油出來,,,哈哈哈,,笑死人!!!正kai子
問題是他下水說:為什麼不脫色的....哈哈哈哈,,
傻仔!!!!!!!
玩鋤大dee,,,輸了要被人掉落水,,,,我..高敏&蕉蕉輸了,,要猜包剪x,,
蕉蕉輸了又不肯被掉下水,,,,哈哈
之後就改了如果贏了就不用掉下水,,,,如果輸了的人就要請飲汽水,,,,
結果輸得最慘的人是,,,,,,,,,,登登登登!!!!我呀><><><
最慘的是要請人渣軒><><請高敏ok嗎???
之後玩數字球,,,報數:1.2.3.4.5.6.7.......哈哈哈哈
bobby是7號.....好多人都笑,,,,,因為7=柒(樣衰)哈哈
通常7號的人是最熱門被人叫的號碼......
結果輸的人要被人用球踢屁股..........敏瑩真可憐,,,剛剛和我們玩熟就第1個輸.........笑死了!!!!*******
第2個是迪迪,,,,,,,踢用力一點呀!!!哈哈
就在這一刻,,,蕉蕉來了,,,所有人都偷笑,,,因為我們通常和她玩遊戲都會主攻她的,,,結果不出一會她就輸了,,,哈哈
之後就休息一下,,,,他們就拍mv...
為什麼我這樣說呢???因為那些明星都很流行在岸邊行拍mv......
之後就沖身走人了....
媽媽打來問我在那裡,,我便說我去了壁屋(監獄)媽媽不明白...太笨了,,
後來我跟她說塞車,,她很好奇,,,我說因為太多人開私家車來游泳,,所以塞車,,,,
其實我只是說笑的,,,,,,根本就沒有塞車,,好真的信= =
到了荷里活行2%,,,,,過幾天去買><><yeah!!
去到BGW,,,我們因為全部都是拖鞋,,拖鞋and拖鞋,
職員望著我們,,,不禁地想笑,,,
一看我們就知去完沙灘,,這麼簡單都不明......白痴(哈哈)
吃批&撻yummy><><
回家..............................
2006]]8]]31]]--------------------**
TODAY在家中玩了一個早上的電腦,,,,,,,,,,,,,,,,,,
哥哥一早嘈死人了,,害我7點半就起床/////////.......................
之後老媽子打電話叫我出去吃lunch,,,,,,,,,,,,,,,,九龍灣 RUBY TUESDAY
大大個3層有20至25cm的漢堡包,,,yummy
之後with蕉蕉出旺角一齊買學生鞋.......
我又吃東西了,,,哈哈(撈麵&魚旦)貪吃鬼,,,哈哈
回家了.......................... |
| 發表時間:2006-08-31 08:52 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 27 日 星期日  |
| 2006-08-27 |
分類: 未分類 |
2006.8.26\\\\\\\
今日一大班人去教會練結他,,,,,因為明天我們第3敬拜隊領詩.....
(齊共去宣告,,主我高舉你的名&從太過出來之地]]]])
之後一些本身有份敬拜的又人走出走入,,說有事要講清楚,,根本就不是練結他,,,,
令我很生氣,,,便走出去看看發生什麼事,,,
好彩我有出去,,如果的話都不知會發生什麼事了,,,,(會很嚴重的,,,,,)
因為這件事嚇到我哭了,,,,,,
後來再想,,我覺得自己哭是很傻,,,(不過都是出自擔心)........
亦send了短訊叫他們不要不開心,,,,
回到家後都10點多了,,,,,,看筋肉擂台,,,
有一個是玩搖搖板,,,,
我和媽媽打賭如果她們能夠成功我就請她吃早餐==結果我真的輸了,,
媽媽說:明天早點起床我們出去吃早餐.........嘔血(吐血)
之後睡覺zZzZZZZZzzzzzzz
2006.8.27]]]]]]
今天早上8:00就醒了,,,本來想裝懶床不起身,,,,,,,,,結果9點多就起了床,,,誰叫我賭輸了*********
結果出門前我跟哥哥說我和媽媽打賭但我輸了要請她吃早餐...
他立刻說謝謝...他說聽者有份,,,
無奈地我又被他屈機了..................
今天的帶詩非常成功,,,
有好多人都說我唱得好,,
但我覺得不應該只讚我,,,因為沒有人彈結他,,,,,
根本就不會表演得這麼成功
之後完了,,,我抹了3支電結他,,,,,,
他們叫我順便,,,,我就好順便地幫他們抹.......
http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8&search=
開些網頁不要遺留最後的那個等號呀(但我虐過沒有等號都開到),,,你見過人可以彈結他彈到好像大提琴的聲嗎????結他solo |
| 發表時間:2006-08-27 06:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 61 | »
|