It was a lie when they smile.
kathy625
暱稱: .° ▂'|<athy..*》
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-16
2007-03-09
2007-03-06
2007-02-27
2007-01-30
文章分類
全部 (183)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MY XANGA*
辰亦儒香港後援會*
炎亞綸香港後援會*
飛輪海香港後援會*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 183
留言總數: 43
今日人氣: 1
累積人氣: 4502
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天


2006-09-03 分類: 未分類

9**1

9月1號又到喇......返左去新學校潔心

開頭以為新1年新開始......新ge學校又新ge開始

BUT原來我真係想o返返去培敦.......................

唔係因為掛住d老師.........我好掛住寶寶**真真**所有陪左我3年ge所有同學,,,,,,,,,,,,,今次我真係衰.....

點解????點解????點解???

點解我當初唔俾d心機讀書...............????正一白痴黎嫁,,,有早知冇乞衣啦]]]]!!!

今日返左潔心.....但係就1 D都唔習慣,,,,,

一朝早又要等到08:15,,之後又要企o係操場早會,,&祈禱,,,,,,,

唔悶死都熱死LA......==

點知我返學第1日就做左KAI子==......

開頭唔知朝早要早會,,,仲O係度搵樓梯上課室******

見到有條樓梯D阿SIR MISS行,,,我又唔敢行果條樓梯==

返學第1日就俾人捉頭髮(係俾學長捉==)家門不幸=V=.....

就係咁等..等..等..等..就放學喇!!!!

以為可以拿拿臨走人,,,點知又要祈禱,,嘔血呀!!!!

之後WITH豬莉一齊返去培敦,,,都估到培敦未到12點幾都唔會放人,,,,,

點知去到12點幾O係對面馬路見到芒果.....

我同佢揮手佢唔應我,,我咪揮多次囉,,,點知又係唔理我(佢見到我嫁!!!!!!)

佢竟然咁大膽扮見唔到我,,,HAHA我咪行過去囉,,,,,,

佢問我係咪等寶寶....SURE啦,,,,我愛寶寶(我唔係基嫁!!!!)

之後佢走左上去,,,,遙遠望到寶寶走緊落黎,,,我走上去同佢擁抱]]

(講多次:我唔係基嫁,,不過寶寶就好難講喇HAHA!!)

原來係芒果同寶寶講我黎左!!

誚下講下講左成10幾分鐘,,仲未見真真,,,,原來未放學,,

寶寶走返上去,,都未行到校門就見到成堆人,,,人地仲未放學呀,,]]

要炒左D工友呀!!!!未放學就放學生出黎!!哈哈

寶寶話點解我走出黎果陣又冇人話我O既??

D人見到我著潔心校服都覺得好奇怪咁...

我同佢地講話我

其實你要問下個工友點解會放你出黎...話唔定見你靚女放你出黎呢!!HAHA

之後同寶寶******真真******豬莉一齊行荷里活++++

行ELLA,,點知個服務員問佢:你係咪沈日睇袋果個呀??

原來沈日寶寶慈雲山果間ELLA,,個服務員認到佢!!寶寶今日真係好多事發生......]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

BUT點解沈日要O係慈雲山做今日要O係荷里活做GE??

媽媽打俾我叫我去飲茶,,,,,食我最最最最最鐘意GE鳳爪&蝦蛟**

之後返左屋企....媽咪成日都笑我白痴,,

佢仲有1句專門話我GE說話:話你白痴真係白痴==

唔知點解呢句野出自佢口特別好笑,,,可能佢講得唔正...HAHA

I LOVE PiNk,,I LoVE ||3lUE

YOYOYOYOYOYO****

9**2

終於又到我最期待GE星期6,,但亦都係最悲慘GE星期6

期待GE原因::有得學結他      悲慘GE原因:要返BB==''''

今日謙謙話要想睇我地學結他,,,,好似冷落左佢咁TIM^^**

不過佢好似睇得幾開心^^

最好笑GE係我同阿SIR講佢跳槽過黎幫我地,,,,阿SIR真係信**

點知阿謙睇得果幾個字就走人....真係唔俾面...HAHA(講下笑JA,,,,)

之後阿SIR同我地玩左個GAME...野外定向,,,佢仲話佢自己O係18歲果年拎野外定向GE冠軍==

佢裡面D任務先攞命...叫我地問夢髮廊GE電話,,,

我走去問啦,,,點知果個人玩我

佢問我要黎仲咩,,咁咪同佢講...點知佢話我玩佢電話咁點算,,我咪話放心...我唔會叫你屙夜尿嫁!!!幾經辛苦一番辯論比賽得勝者係........我呀!!!!!哈哈,,,,之後佢寫個NUMBER俾我,,,我話下次會幫襯佢,,,,話就話幫襯,,其實就係搵佢老襯...

玩完之後又彈結他,,,,彈到9點幾走人......

 

9***3

今日11點幾收到CALL,,,叫我買原稿紙(唔記得叫佢同我講唔該TIM==)

之後返左上去教會,,,,

我今日都算乖呀!!!冇咩講野.....

主席佢地嘈到死!!人地祈緊禱嫁嘛!!!!HAHA

我係1個誠心GE基督徒...HAHA

之後就返左屋企LU....

ENJOY MY LIFE......

發表時間:2006-09-03 05:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天


2006-08-31 分類: 未分類

哈哈,,,,,,,幾天沒有打日記了.......這幾天都出去玩,,,,沒有心情打日記^^

2006]]8]]28]]----------**

今天with蕉蕉去迪迪尼樂園(迪士尼)....入面有好多入硬幣機

可以整自己喜歡的公仔人物錢幣,,但是就會變成長條形,,

我送了小熊維尼給哥哥,,,,,,(哥哥最喜歡的^^)

之後當然弄了我最喜歡的跳跳虎(跳下跳下)

之後去玩巴斯光年,,,,,第1次:20幾萬   第2次:2000幾分= =

為什麼第2次會比第1次少分(正在思考中........???)

一定是主席的短訊,,,害我要看短訊而沒有玩game,,,,(屈得就屈=v='')哈哈...........................

之後玩飛越太空山,,,試問連海洋公園的海盜船玩完都叫救命的我就這樣被人騙了上車..................

其實裡面都好漂亮,,不過我太害怕所以沒有看(廢話),,,,我只看見裡面好像有一些星星,,,之後就沒有了

他們說不夠激烈,,,但我在後面s形地行,,,,(頭暈=v='')

問我有沒有看到裡面的東西,,我說只看到星星.....他們說看不到就玩多次........................(但很多人排隊,,哈哈)

其實拿fast pass都幾fast]]●┘

之後就玩旋轉木馬,,,,,,,我好像找回童真了,,,(童真=低能???)

看米奇音樂劇,,,奉勸各位去迪迪尼一定要看這個^^好得意好好笑的,,,,,入場時會給一副立體眼鏡,,因為是3D動畫,,,

首先唐老duck會拋一些樂器出來(沒有人彈,,它們會自動的,,,)

之後唐老鴨拿指揮捧,,,飛呀飛,,,,突然飛到你面前,,好好笑的!!!

之後開汽水,,,真的有一陣香氣(一定不會是放屁,,大家放心)

倒水,,,真的會噴水,,,,,哈哈><><><><luv

之後坐探險船(十分無聊)& o加啡杯,,轉轉轉,,,好像坐船遇到風浪,,擺來擺去==

還有坐維尼車看東西,,

跳跳虎好可愛,,,當車到了的時候才將頭伸起來,,

之後在旁邊看到尾巴,,然後又縮起,,,

再望前又看到半個頭,,,之後又縮起

可惜沒有看煙花= =不過有看下午的巡迴表演(但為什麼沒有小熊維尼&跳跳虎??????)可惡

走的時候迪迪又send 短訊給我:你去左我地球???

係呀!!吹呀!!!打我呀笨.......

我地球d人會打你嫁!!

哈哈....笑死= =他和主席同一時間send短訊給我,,,

之後吃創藝3蚊(元)豆腐花^^哈哈

回家後媽媽買了壽司給我吃!!!!正!!!!!!!!!!!!

 

2006]]8]]29]]**-------------------

今天在家中坐了一整天(人生真無聊==)

之後晚上出去吃晚飯,,,,,,,,,,

又是主席send 短訊給我==為什麼不打電話呢>>?????

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo呀!!哈哈

 

2006]]8]]30''--------------------**

今天和kai子們去游泳,,,我**高敏**蕉蕉**momo**乖囡**主席**敏瑩**軒**bobby**迪迪**

yo.....陽光與海灘,,你我都有份,,請將垃圾放入垃圾箱內(森美移動的會歌,,,是在森美停職中才選的,,,,,,903哈哈)

嘩哈哈,,,先玩沙,,,,

我**高敏**都不能下水,,

不要誤會,,,,,我是不小心用菜刀切到手指= =....

高敏就,,,,哈哈,,自己想想吧!!!!!!!!

高敏捉魚,,,,,,,,,,,我就慘了,,,被人渣軒搶了我的拖鞋,,,他自己又游到很出,,我又不能下水,,,,,,,,,,,,無奈

之後主席塗了一身白色的太陽油出來,,,哈哈哈,,笑死人!!!正kai子

問題是他下水說:為什麼不脫色的....哈哈哈哈,,

傻仔!!!!!!!

玩鋤大dee,,,輸了要被人掉落水,,,,我..高敏&蕉蕉輸了,,要猜包剪x,,

蕉蕉輸了又不肯被掉下水,,,,哈哈

之後就改了如果贏了就不用掉下水,,,,如果輸了的人就要請飲汽水,,,,

結果輸得最慘的人是,,,,,,,,,,登登登登!!!!我呀><><><

最慘的是要請人渣軒><><請高敏ok嗎???

之後玩數字球,,,報數:1.2.3.4.5.6.7.......哈哈哈哈

bobby是7號.....好多人都笑,,,,,因為7=柒(樣衰)哈哈

通常7號的人是最熱門被人叫的號碼......

結果輸的人要被人用球踢屁股..........敏瑩真可憐,,,剛剛和我們玩熟就第1個輸.........笑死了!!!!*******

第2個是迪迪,,,,,,,踢用力一點呀!!!哈哈

就在這一刻,,,蕉蕉來了,,,所有人都偷笑,,,因為我們通常和她玩遊戲都會主攻她的,,,結果不出一會她就輸了,,,哈哈

之後就休息一下,,,,他們就拍mv...

為什麼我這樣說呢???因為那些明星都很流行在岸邊行拍mv......

之後就沖身走人了....

媽媽打來問我在那裡,,我便說我去了壁屋(監獄)媽媽不明白...太笨了,,

後來我跟她說塞車,,她很好奇,,,我說因為太多人開私家車來游泳,,所以塞車,,,,

其實我只是說笑的,,,,,,根本就沒有塞車,,好真的信= =

到了荷里活行2%,,,,,過幾天去買><><yeah!!

去到BGW,,,我們因為全部都是拖鞋,,拖鞋and拖鞋,

職員望著我們,,,不禁地想笑,,,

一看我們就知去完沙灘,,這麼簡單都不明......白痴(哈哈)

吃批&撻yummy><><

回家..............................

 

2006]]8]]31]]--------------------**

TODAY在家中玩了一個早上的電腦,,,,,,,,,,,,,,,,,,

哥哥一早嘈死人了,,害我7點半就起床/////////.......................

之後老媽子打電話叫我出去吃lunch,,,,,,,,,,,,,,,,九龍灣 RUBY TUESDAY

大大個3層有20至25cm的漢堡包,,,yummy

之後with蕉蕉出旺角一齊買學生鞋.......

我又吃東西了,,,哈哈(撈麵&魚旦)貪吃鬼,,,哈哈

回家了..........................

發表時間:2006-08-31 08:52 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天


2006-08-27 分類: 未分類

2006.8.26\\\\\\\

今日一大班人去教會練結他,,,,,因為明天我們第3敬拜隊領詩.....

(齊共去宣告,,主我高舉你的名&從太過出來之地]]]])

之後一些本身有份敬拜的又人走出走入,,說有事要講清楚,,根本就不是練結他,,,,

令我很生氣,,,便走出去看看發生什麼事,,,

好彩我有出去,,如果的話都不知會發生什麼事了,,,,(會很嚴重的,,,,,)

因為這件事嚇到我哭了,,,,,,

後來再想,,我覺得自己哭是很傻,,,(不過都是出自擔心)........

亦send了短訊叫他們不要不開心,,,,

回到家後都10點多了,,,,,,看筋肉擂台,,,

有一個是玩搖搖板,,,,

我和媽媽打賭如果她們能夠成功我就請她吃早餐==結果我真的輸了,,

媽媽說:明天早點起床我們出去吃早餐.........嘔血(吐血)

之後睡覺zZzZZZZZzzzzzzz

 

2006.8.27]]]]]]

今天早上8:00就醒了,,,本來想裝懶床不起身,,,,,,,,,結果9點多就起了床,,,誰叫我賭輸了*********

結果出門前我跟哥哥說我和媽媽打賭但我輸了要請她吃早餐...

他立刻說謝謝...他說聽者有份,,,

無奈地我又被他屈機了..................

今天的帶詩非常成功,,,

有好多人都說我唱得好,,

但我覺得不應該只讚我,,,因為沒有人彈結他,,,,,

根本就不會表演得這麼成功

之後完了,,,我抹了3支電結他,,,,,,

他們叫我順便,,,,我就好順便地幫他們抹.......

http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8&search=

開些網頁不要遺留最後的那個等號呀(但我虐過沒有等號都開到),,,你見過人可以彈結他彈到好像大提琴的聲嗎????結他solo

發表時間:2006-08-27 06:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]