今日係F.5既last day~
亦都係我最唔想既一日~
其實我都唔知用咩心情去面對今日~
開心既係可以出街同佢地玩~
唔開心既係佢地要離開~
冇人會同我玩啦~
小息上左去搵OR仔簽名~
我比左個水樽佢地寫野~
哈哈...佢地真係寫哂~好野~
雖然好白痴...不過我好開心好滿足~
放學又幫OR仔畫畫~
同OR仔...傑...方翼...照相~
不過搵唔到阿簡...
巨荃又趕時間走左~
所以冇同佢地照....
我唔理...
我見到佢地一定要同佢地照返~
放學就返屋企換衫~
之後再去戲院睇"我的最愛"~
好睇呀~我唔想睇完tim呀~
我要振作...一定要好開心好開心~
唔可以比你地睇死呀~
過左今日...我唔可以再喊...
要笑...要笑...要笑...要笑...