




|
2005 年 5 月 1 日 星期日 happy 今日n咁早起身...又話要番晨禱...點知...............今日早堂同午堂一齊...成千人一齊係錦光 堂...超正.. 牧師今日講左一個故仔...[有1個老伯伯..佢行到去海邊...一個浪把成千上萬既海星沖到岸上... 多到唔知有幾多...個伯伯1個1個咁把d海星放番落海...有一個後生仔行過..問個阿伯:咁多海 星...你幾時先放番晒落海呀...你未放晒...好多都死晒lu...但係個伯伯只係同佢講:起碼我頭先 放番落海既海星唔會死....]唔知點解...我聽完覺得好感動..但係個故事只係好普通!!^^*跟住 分組...[we are pat,we love god,we love all of you]就係我地諗既..卡卡~* 去左呀詩屋企...o ..shit...他媽的...睇唔到...做低部機呀那!! |