




|
2005 年 2 月 12 日 星期六 -.-+ 今日早上同細佬去睇戲...超人特攻隊...未睇我都覺得好低b...仲係咁話我細佬低b... ....睇左我得勁正....小衝同小麗可愛死喇....小衝爆得意呀!! 跟住去大嶼山...大佛依然係咁大...唔俾掉錢既像依然有人掉...*ok好玩喇!! 但係你就.....唔理我喇?? ---------------------------------------------------------------------------------------------- 而遺憾的是開心得很短時間
|