有時得閒就去睇知已既日記~無聊既時候就會聽下歌~有時用手去寫日記~
心情有時好~有時壞~好似天氣咁~
連打電話~腥短信~都懶左~
有時放得低懶貓~有時又心掛掛~
好想對個天大聲0益~我好憎自己~憎自己無~
明明話自己可以放低~點知原來自己做唔到~
死人懶貓~死人懶貓~死人懶貓~
如果時可以倒流既話~我好想返到2000年果陣時段~好懷念!!!!!!!!!
最後今日係荃灣狗熊講聲:{生日快樂!!!!!!!!@@}