kathybb : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
my qooza;)
kathybb
暱稱: 衰野;)
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
趙`
我放棄了`*
找到了!
亞綸...
開心了*MAYBE

:: 日誌分類 ::
全部 (67)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
*WINGSZE*表姐=]`
*`狗 狗 占 卜}
*寬`]的*
++*符號表
CathERinE..淺藍]]XG-
EdIsOn*cHeN]]的*
ManDY*的xAnGA*
my*xGGG!*]]}
wAI*xGGGGG
" cHo*欣*傻妹fOoOLI...
`*SIUTUNG*的!
903*]]商業2台*
留言板**本人的!]

:: 日誌統計 ::
文章總數: 67
留言總數: 48
今日人氣: 27
累積人氣: 2231

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


好一個""""〝PE〞""""-V-` 感動 分類: 未分類

好一個..`P.E`

他媽的`乜差事??`9分鐘跑步..SIT UP..掌上壓`

哈!(無奈`=])

等我講牙我呢14果字既經歷喇`

[[[[1]]]]

9MinS跑步`

嘩..`我吾單止系MaThS白痴`

pE都系白痴的`

SO...................................*

跑第1圈...OK喇..

第2:::一般...

哈`開始死喇`

第3:;::胃痛喇`

喉嚨都吾聽使`

好慘牙...`又跑又停`

臨尾果陣...我就用'我'最快既速度...

9mINs跑左....12.5果圈..faIL`

[[[[2]]]]

sIt Up`

sIt Up都好D..PasS左...`

[[[[3]]]]

掌上壓"""

哈,,比跑好d d喇`

-V-`

做左幾廿下....先岩左13下.

果13下中..有幾下系吾系好OK`

唉`..

跟住同番牙sIr講`

佢話做到13下都算Ok喇`

都好**

今日打完喇`拜拜囉`






訪客留言 (返回 kathybb 的日誌)


OR廷=] 於 2006-10-22 12:23 AM 發表:
如果F2又係佢MAathS咪死得人多!?
吾會既吾會既"
吾好自己嚇自己"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OR廷=] 於 2006-10-21 11:56 PM 發表:
+欣"HIHI*
我又黎喇..
琴日真係爆火AR"
而家仲有小小"
唉=]
日日對住個班主任真係好想死"
不過係都佢死先啦"
唔講住喇"
[..火中..]
去我日記留言仔呀..
閉閉=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HEY**!!
廷黎左Lu**
算喇**
佢地系咁9都冇計喇**
快d到f.2*!!
ok**而家去..拜拜囉**
Posted at 2006-10-22 12:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



OR廷=] 於 2006-09-18 10:32 PM 發表:
HIHI*
好悶呀..
慘慘喇你今日..
我上次正係做左SIT UP,,
跳遠AND跳高喳..
卡卡,,
你都去個日記留喇..
KAKAK..
拜拜喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

遲D我仲吾5馬分屍???`
仲要一樣未講`
我跑到果咀唇白晒..好恐怖的`
Posted at 2006-09-18 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]