今日成間屋得我一個人, AN悶AR!!!!所以約左AR余韋雯去荷李活食野!!行陣街LO!!!!!到左夜晚,同AR爸去禮賓閣牚台腳,食左$14x,好飽AR!!! 今日節目得咁多多!!!好悶AR........