九型人格分析
第七型快樂主義型、豐富型、活躍型、創造可能者、享樂型
16%
第二型助人者、全愛型、助人型、成就他人者、博愛型
15%
第九型和平型、和平者、和諧型、維持和諧者
15%
第三型成就者、事業型、成就型、實踐型
12%
第六型忠誠型、忠誠型、尋找安全者、謹慎型
11%
第五型智慧型、觀察者、思想型、理性分析者、思考型
9%
第一型完美主義者、完美型、改革者、改進型、秩序大使
9%
第八型領袖型、能力型、挑戰者、保護者、權威型
7%
第四型藝術型、浪漫者、自我型、憑感覺者
7%
無奈人日記----我要人氣多D~\./ 大家幫下手~吾睇都禁下LA~THX~THXTHXTHX>3<
各位叔伯兄弟~ 姊姊妹妹~BB~小朋友~青少年~大朋友~老先生~老婆婆~老伯伯~老公公~
歡迎光臨此地~如果你睇到D膠野~O 左~個口大左~變左大口仔~大口女~
我吾會負責GA~哈哈~ (講笑)
kathychoi611
暱稱: 紫菜筠
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-02-12
happy day :)
2010-02-07
2010-02-04
2009-12-02
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 125
今日人氣: 0
累積人氣: 1150
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 7 日  星期日   雨天


2010-02-07 無奈 分類: 未分類

今天是家長日.____.

prefect 要當值/_____\ 我咁就比mami 行先一步...........出門口~

那~ 即係咁~ 我覺得個waiting rm ~ 真係有d 無聊~ 雖然年年都係咁 -3-

咁當到咁上下~就落左去搵mami 見la~我o係waiting rm 已經祈定禱~

吾好見miss lam~ 我o係出面又叫呀ma 不如死都要等mars~ 可惜天意弄人~

mars 比barry 搶左.____. 我又見miss lam~ \_________/

那~即係咁~ 今次吾講天氣la~ -3-

lam 問 satisfy ma?!

我點頭 + mama up d 野

lam 問 有冇咩要問老師呀~

我ans 冇咩la~

lam講 今次呀咩咩第一 呀咩咩第二.........

我ans  係呀佢地好勁呀~

lam 話 jennifer 越來越勁呀~

我ans 係呀 佢好勁ga~

lam問 你有冇睇課外書~

我ans 有~幾中2 睇書ga~

lam 話 不如講住咁多la~

我ans  好呀~88

--------------------------------------------------------------------------

你比我見一次其他老師~

滿意今次成績~ 係同f.2 一樣的~

個班名次高左一名~

唉~有2科差一名就有獎狀/___\ 比我take 下la~

-----------------------------------------------------------------------------------

on 完duty~ soso 同kylie 跑左過黎~話emily 呀哥黎左 .__.

luk 左落去睇~ 我覺得相令仔d.___. 今日見佢有ddddd 似大頭lam~

 真係勁dddddga za~)

跟住去hard sell d 獎卷~

有好多人比我欺騙了~ 2個head prefect~ 大chri mama~超好人的說~

仲有一個吾識ge 哥哥~佢比張$100 我~O 左~

好彩係FAKE 我 -3- 佢比番張$10我~好好人~

仲有Miss Yueng ~超豪爽的~

mr leung~ 我問佢~mr leung 做吾做善事~ 佢扮走 030我同so 追住佢 -3-

佢最後都買左~

仲有b wong lo~ 問佢做吾做善事~ 佢扮聽吾到~ 即閃 -3- 應一應我都好ma~

我自己都覺得貴 ~

------------------------------------------------------------------------------------------------

跟住番左屋企~已經2點~ mama 買左個手打烏東比我~(佢係我ge 早餐)

我後悔冇食早餐~ 搞到duty 果時死死下~

-------------------------------------------------------------------------------------------------

算la~ 玩盡這個新年~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 



2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


2010-02-04 分類: 未分類

唉~ 估吾到2010 年第一篇係2月先打._.v

本身已經諗住放棄個qooza._. 但係我never give up ga\_____/

今日打lee 篇~ 其實係想叫ceci 快d 開心番._.

你都知你會比人一種內疚感ga la~

你吾開心 我都會吾開心ga/____\

其實你想做就去做~ 吾想做就吾好做la .____.

做人都最緊要係開心姐~

我十卜你\____________________________/

--------------------------------------------------------------------------------------------

唉~ lee 輪都吾係好開心._.

都吾知點咁._.考得吾到期望掛.........

唉~ 都係是但la~ 就快家長日tim la~

吾係好想見miss lam la~ .____.

我吾想聽佢同mami 響度講天氣/_\

3年都係咁/________________\

我要見mars~~

--------------------------------------------------------------------------------------------

吳小姐 今日比人捉~ ._.

搞到我o埋 -3- pe3 吾可以+件黑色3 ga 咩?!

真是不好.___. 衰妹~ 節哀順變<3

--------------------------------------------------------------------------------------------

今日班足._.

3L 對3M

4個人對5個人

~.~ 其實好似係得Ray 同barin 勁d~

ray 真係幾勁~ 不愧係校隊la~barin 都勁bo~不過d 姿勢好似田雞~

samuel 做 守門員~ 比53 串娛樂性豐富~

-3- 最估吾到係barry 係包辦2 個入ball果個~

ronald 本身講好要咩ga la~ -3- 反口woh~ -3-

我就要請barry 飲野.___. ron 賭咁大做咩 -3-

3M calvin loo~ ken yu~matthew hui ~ harry~ johnathan~ 全部都係勁人黎ge._____.

ken yu 勁bo~ .___. 勁記得佢f.1用件3 (ma)3 汗 -3- 露出個肚子 -3-

如果andrew o係度就好la~andrew 快d番黎la~全班都sup 你ga~

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

吾知3L 幾時會有團結Ge 一日呢~