打番晒之前的日記,今日係星6,去左升""企""好累呀,等0左好耐啦,終於得啦.......好緊張呀,好多閃光light,,,企左好l仲係得30幾隊仲有20幾]隊,,我頂x順呀呀呀呀.......d人仲要係度講野..等左好耐lu..完啦....完啦 完啦
上車之後,,,訓覺啦...到大埔啦啦啦 大中 呀...落車..見到耀同佢dede,,我唔知點分呀..哈哈
食野,,去富亨..啦..番home...終於番home啦啦
星期5去彩排,,好累呀...晚上去食dinner,,飲左好多啤酒呀...happy....
星期4唔知做咩...
星期3唔知做咩..
星期2唔知做咩..
星期1唔知做咩..
|