寫日記 會員中心 登入 登出
 

暱稱:   *'""HEI ,,
性別: 女
國家: 香港


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

好 友

 

今 個 月 係...

« April 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
 
 
 
 
 

2007-01-05

 
2007 年 1 月 5 日  星期五

4/1
今日冇遲到 ..早左出門口!好叻
之後第1堂financial啦又 ..悶=口=
最後溫cost!因為之後FORM TEST !
之後test啦 !該燴 ..咩黎 ?!
O左 !=口="跟住同漪雯 交流下 ..
不過2個都唔識 ..交流都冇咩用
之後測完 ..算 !
之後LUNCH完上埋COST ..放學 !
因為今晚要去將軍澳食飯 ..慶祝阿 女麻 生日 !
之後佢地好好 ..陪我HEA陣 ..因為我7點幾先要去到 !
但係我放3點50囉大佬=口="
開頭行左陣 !曼虹去剪頭髮!
到5點幾 ..阿莎走埋 !得番我..巧儀同漪雯
之後3條友去左大快活 黎個TEA!
好味 !由5點幾吹水..吹到7點幾 !!勁呀 !
之後 我以為7點幾D人好多到晒 ..
就飛奔去搭地鐵!好快到左 ..幾個字到咋!
之後去到 ..車 ..大把人未到 !
算 ..之後 唉 ..唔想再出席啦 !!好憎呢D飯局 !
好多野講呀佢地 ..
染少少頭髮又好似做成 好大話題咁 ..
係度討論 !=口="個頭係我 !
我鍾意點整咪點整囉 !!
之後 ..食完 就閃了 !!同姑媽佢地搭地鐵轉火車 番去..
好長既路程 ..好支力 ..不過我來回都係用左6個幾 !!
因為我有全月通 !GD !慳番唔少車錢 ..
之後12點番到屋企 !! 1點訓 ...累

5/1
今日 番8點幾仲要 !6點幾起身 !
好眼訓 .........
之後 我又可以早出門口!!等埋YANYAN
見到吳曉君 ....
之後 .. 無 !都係同佢搭車 吹下水
之後 番到去岩岩好 !^^
上堂 ..英文 無聊!
B.COM 作信 ..好得眼訓 ..唔想作 ..
作完落堂 !之後 小息 ..訓左陣 !!
之後 電腦 !做番REVISION !
做完 放學 !!番阿YEE度
玩左陣電腦 ..食飯 !之後 好眼訓
又訓陣 !差唔多夠鐘 ..番學校 !補英文
今次都幾專心 !!!
阿詩番左黎..好無奈 !氣氛好怪 !!
之後 放學 搭車番上水 ..同美美出去食埋飯 !
番屋企 了 !頂 ..睇唔到大結局 呀 !!!!!!!
好想睇呀 !!!!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 96 | »