•o★°琳_ █||*
kathylo1996
暱稱: •o★°琳_ █||*
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-05
2010-11-04
2010-11-01
2010-06-18
考完試啦!好開心呀!
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 109
今日人氣: 4
累積人氣: 1597
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 1 日  星期二   晴天


2009-12-01 無奈 分類: 未分類

愈泥愈憎陳謙遜囉

今日介要俾佢屈囉!

咩事。。。

今日頭嗰兩堂到係佢堂

上到LEB

陳謙遜話要TEST

我都冇溫到

不過算啦

我係佢眼中到係唔會溫書架啦

溫唔温都冇所謂

跟住全份卷得做嗰3分1

其他時間都係到ZZZ

其實我FROM1

D科學都幾好架

不過FROM2個呀SIR

日日都逼人做野

HOMEWORK多到。。。

仲有呀

講番今日

臨小息之前

陳謙遜話如果黑板有名既話就要留係到

咁我黑板冇名咪走囉

跟住我同冰冰就係LEB門口等何嘉雯

點知呀梁銘勤出泥叫我入去

我問佢點解?

佢話係呀SIR叫架窩

跟住我話點解呀SIR要叫我入去呀?

佢話我黑板有名窩

我同佢講話我冇名

佢話你唔信咪入去睇下囉

咁我咪跟左佢入去囉

我一入到去真係-0-哂囉

黑板上面竟然有我個名囉

咩事?

但係我臨走嗰陣仲睇左黑板一野囉

但係都冇我個名

擺明就後尾加上去囉

而且D色都唔同啦

超衰囉

個個都話佢針對我囉!

唉。。。

好想調班呀

呀。係!

今日調左位呀

本來係一件好開心既事泥既

但係我。。。

俾人調左去角落頭囉

仲要隔離係冇人架囉

係人都知我唔講野唔得架啦

介要調私去嗰到

真係唔好彩呀!

唔打啦!886

 



2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


2009-11-27 不屑 分類: 未分類

今日Miss Wong無番

我反而有D開心

不過呢排個副班主任都冇咩鬧我啦

所以都幾開心

兩樣加埋就超開心啦

呢排成日都欠功課呀

咁都唔緊要

緊要既係每次都係佢睇囉

一定要人地做哂功課先走得

搞到我好遲先走窩

超衰囉!

唉。。。

你知唔知呀

我 10月5日開始就冇寫手札啦

點算呀?

如果俾佢見到既話

 唔知又要俾佢鬧啦

呢排同Alex反左

其實我地係鬧你係SMS到講既野囉

並唔係你講個D囉

好冇!

唉。。。

我條命真係苦呀

希望大家唔會好似我咁啦

Good Luck(唔知係咪咁串)=〕