妟晝去左mc當當食野
見到兩個張煊昌學生
點知有人問佢地瑞龍樓喺邊
跟住佢地就「令」轉面指俾個人睇
點知係楊詠斯同林麗露來的哦-w-*
跟住剛去到mc門口
又有個人嚟問瑞龍喺邊喎=口=
乜瑞龍咁岀名嫁咩?"﹏"
啱啱同霍珊傾完msn
佢問黃景輝咩班啵●_●
原來佢別有用心既
仲以為佢咁好同我傾
唉~
算吧*
心淡喇
佢知道黃景輝係d班
就即刻打岀咁既表情:<>
唉○_○
今日終於知道咩班喇
a >m<"
差d爆大鍋=口=
昨天咱們家來了一隻自來麻雀
告訴媽媽
她不斷追問"怎樣來的""怎樣走的"
好像生怕牠有禽流感似的
怎料她最後加了一句
''自來雀?好意頭啵"
{暈了}
OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO
又要返band喇
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
張郎話遲d搞個粥粉麵飯聚會>m<
今日去左元朗買書包+衫
諗住搵張郎陪我
點知落左街踩單車
肥珊又吾去T^T
咁就同肥妹去喇
5百幾蚊就咁去了{請大家默哀一分鐘}
OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO
仲有哩
尋日搭巴士返歸嗰陣
見到有個女人喺到自言自語
話咩''我吾係抑鬱........''
恐怖 擺明係啦
咁我咪好奇咁望吓佢啦
佢又望過嚟喎
隻眼勁大咁
恐怖≧∼≦
今日去左遊船河*V*
朝早六點半起身
喺西貢岀發
坐船去左一個沙灘{有三隻船先坐得哂成班人}
坐左成半個中先到
{冇去游水>m<吾想去哇~}
淨係喺隻船到曬=口=
妟晝五點走啦
隻船行行吓「擺街」
call左另一隻嚟拖我地
一開始條繩斷左d
跟住咪落返去下層囉
跟住又吾知幾時架船整好左
之後返歸食飯喇
今日去左睇牙=口=
{吾係呀~..........係今日睇左牙
牙齒個「牙」.........吾係「今日睇左『呀』」 明冇?}
吾知點解今次好似比之前痛 ''xp''
跟住喺屯門到行左一陣
去左睇屋
去埋探姑婆
再食埋飯
去埋荃灣行
再去元朗行''xD''
跟住死左>m<
返到屋企.....
沖涼+玩電腦
冇lu
而家吾中意睇呢d節目
冇野睇 悶爆>+<.,
sorry吓
N咁耐冇開過電腦lo/\/\*
因為呢排好忙呀
咳咳~古語有云:「貴人事忙」啊嘛*V*
19號要綀band
夜晚去左睇「戲」
20號則須到o.p.表演
PART B直情瘀爆
吾掂當哇*
最衰係嗰何xx 或 x俊x 或 xx傑都得
你地中意啦
____________*______________*_______________*_________
返到屋企
睇得「女王的教室」就玩吾到電腦lo>\/<
有少少覺得嗰個神田幾蠢>m<
可能你地覺得佢好純啦
有少少覺得....
大家既友誼開始褪色喇[除kaiyi.yanso嗰d囉]
今日又要返學啦
成日都好想返
不過返嗰陣又想走>\/<
遲d去海洋公園表演
吾知個場點呢>_<