°每天[]加一點點﹏點滴-=小蝦°x|
[]有時會吾記得打日記唷*多多原諒﹏一定會補返的哦°'x|
kathylong
暱稱: |x'°被遺棄[]-=小蝦°'x|
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-20
2006-09-22
2006-09-19
2006-09-16
2006-09-14
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ERIC畫板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 28 日  星期一   晴天


2006-08-28 分類: 未分類

妟晝去左mc當當食野

見到兩個張煊昌學生

點知有人問佢地瑞龍樓喺邊

跟住佢地就「令」轉面指俾個人睇

點知係楊詠斯同林麗露來的哦-w-*

跟住剛去到mc門口

又有個人嚟問瑞龍喺邊喎=口=

乜瑞龍咁岀名嫁咩?"﹏"



2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天


2006-08-27 分類: 未分類

啱啱同霍珊傾完msn

佢問黃景輝咩班啵●_●

原來佢別有用心既

仲以為佢咁好同我傾

唉~

算吧*

心淡喇

佢知道黃景輝係d班

就即刻打岀咁既表情:<>

唉○_○



2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


Oo*新生日*oO 分類: 未分類

今日終於知道咩班喇

a     >m<"

差d爆大鍋=口=

 



2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天


2006-08-25 分類: 未分類

昨天咱們家來了一隻自來麻雀

告訴媽媽

她不斷追問"怎樣來的""怎樣走的"

好像生怕牠有禽流感似的

怎料她最後加了一句

''自來雀?好意頭啵"

{暈了}

OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO

又要返band喇

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

張郎話遲d搞個粥粉麵飯聚會>m<



2006 年 8 月 24 日  星期四   晴天


2006-08-24 分類: 未分類

今日去左元朗買書包+衫

諗住搵張郎陪我

點知落左街踩單車

肥珊又吾去T^T

咁就同肥妹去喇

5百幾蚊就咁去了{請大家默哀一分鐘}

OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO

仲有哩

尋日搭巴士返歸嗰陣

見到有個女人喺到自言自語

話咩''我吾係抑鬱........''

恐怖 擺明係啦

咁我咪好奇咁望吓佢啦

佢又望過嚟喎

隻眼勁大咁

恐怖≧∼≦



2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


遊船河/\/\* 分類: 未分類

今日去左遊船河*V*

朝早六點半起身

喺西貢岀發

坐船去左一個沙灘{有三隻船先坐得哂成班人}

坐左成半個中先到

{冇去游水>m<吾想去哇~}

淨係喺隻船到曬=口=

妟晝五點走啦

隻船行行吓「擺街」

call左另一隻嚟拖我地

一開始條繩斷左d

跟住咪落返去下層囉

跟住又吾知幾時架船整好左

之後返歸食飯喇



2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天


2006-08-22 分類: 未分類

今日去左睇牙=口=

{吾係呀~..........係今日睇左牙

牙齒個「牙」.........吾係「今日睇左『呀』」 明冇?}

吾知點解今次好似比之前痛 ''xp''

跟住喺屯門到行左一陣

去左睇屋

去埋探姑婆

再食埋飯

去埋荃灣行

再去元朗行''xD''

跟住死左>m<

返到屋企.....

沖涼+玩電腦

冇lu

而家吾中意睇呢d節目

冇野睇    悶爆>+<.,



2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天


2006-08-21 分類: 未分類

sorry吓

N咁耐冇開過電腦lo/\/\*

因為呢排好忙呀

咳咳~古語有云:「貴人事忙」啊嘛*V*

19號要綀band

夜晚去左睇「戲」

20號則須到o.p.表演

PART B直情瘀爆

吾掂當哇*

最衰係嗰何xx 或 x俊x 或 xx傑都得

你地中意啦

____________*______________*_______________*_________

返到屋企

睇得「女王的教室」就玩吾到電腦lo>\/<

有少少覺得嗰個神田幾蠢>m<

可能你地覺得佢好純啦

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

有少少覺得....

大家既友誼開始褪色喇[除kaiyi.yanso嗰d囉]



2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


2006-08-18 分類: 未分類

今日又要返學啦

成日都好想返

不過返嗰陣又想走>\/<

遲d去海洋公園表演

吾知個場點呢>_<