Kathy
珍惜眼前人啊!
今日係我生日,
我收到水杯、筆袋、手飾盒、電話繩、信紙、$100書卷,$200利是,
好多禮物收呀!
今晚重食左蛋糕tim,
好好味!
媽咪重煮左肉醬意粉,
so good ~
之後有人做MSN比左一首咁生日歌比我,見到都唔知好嬲 定好笑 ,點都好啦,好多謝佢!
恭祝你生日跌穿個頭,
慶賀你損埋塊面,
年年都要乞食,
歲歲都要"手查"兜,
恭喜你, 恭喜你 !
今日都冇心機上堂,
同人玩下,傾下計,發下夢咁啦,
原來今日係gina生日,
我都唔記得左,
唉~颱風''珍珠''打到黎啦,
唔知會唔會掛8號風球呢?
最好唔好啦,
生日打風好似唔係禁好玩。