Kathy
珍惜眼前人啊!
第1、2堂,p.e,
冇得上,因為miss ip 冇上學,
第3、4堂,英文,
冇聊,都唔知做過d咩,
第5、6堂,中文,
都唔記得做左d咩,
第7、8堂,數學,
嘩!~
條友講野超大聲,耳都聾~
放學果振,我同阿yan去交野,
見到0太,
佢毛啦啦問我係咪唔開心,
都唔知佢問黎做咩,
之後又同我講......
呢段時間裡就算是有.......(他的意思是指男朋友)
都冇可能長久的....
嘩! 我幾時話過比佢聽我鐘意人姐,
冇啦啦講d禁既野,都唔知佢做咩事....
唉~~~
第1、2堂,音樂,
勁悶~
第3堂,科學,
都唔記得自己做左d咩,
第4堂,中文,
都係得個悶字,
第5堂,英文、第6堂,宗教,
一樣禁悶~
之後果d堂,
我都唔知自己做過d咩~