考試終於殺到黎!!!!
今日考咩呢!!!?///
英文作文!!!o﹏o...
+
地理~~~=。="""
英文作文...----
又要作兩篇呀...=_='''
我有d字唔識...空左!!!!!唔知老師明唔明呢!!????????//
地理...----
呢科我溫得好辛苦嫁!!!!
份卷ok難,,,我有兩題唔識呀....!!!! T.T
不過應該會合格.....