|
|
2009 年 12 月 20 日 星期日 寒冷 |
| 分類: 未分類 |

碧蘭聽日放學
有慶功宴`
期待.....期待
其實好想眾有Chreeing Team
都幾好玩嫁`XD
番埋聽日
先chistmas celebration(聯歡)
聖若瑟聽日就celebration
唔駛番多1日
有人話聖誕反小學
但係都冇人請我去/.\
鬼叫校友會之前
個Sunday搞過AA咩///
一去到彩虹地鐵站就
林起小學同d SM(schoolmates)
1齊放學....
1定會企 哂係車尾第4道門
上完車,
1定會放哂d 書包 係 個傷殘人士位到
跟位1堆堆各有各玩
牛頭角`李kai升就落車
觀塘`kwok先生
藍田`吳tsz豪
油塘`芷ching
吊頸領`我`Melody`陳干`細佬`胡wai
唉`以家搭3M落到地鐵站
我1定會去到第4道門
1定霸左個傷殘位
但係就自己`1個係到發[呆]
=='''好想塭您地搭地鐵呀`(其實係咪叫[港]鐵.先係呢?!)
I WANT to get `1
|
→kick入去啦`朋友:2009-12-20 04:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 11 日 星期五 酷熱 |
| 分類: 未分類 |

金日SPorT Day太Happy喇`
我地碧蘭嬴左h0`多獎呀
有全場總冠軍
啦啦隊冠軍
口號冠軍
(眾有h0`多XD)
總之D大獎拎得77八八啦``XP(好似拎哂)
不過`
唸唔到啦啦隊嬴左
唸住係Lotus嬴
點知
1.2名都冇...
有D失望= =
佢地D音樂停(壞機)
跟住佢地又停
好似機械人= =
自己跑200m`
預左包尾
好彩第7
有珍妮花頂左
D人太勁= =
由其是呀冰個冰個
1個人跑咁多
又200m.又400m又唔知咩(好似千5)
同埋接力
太[勁]喇`= =
(痴痴地就真...)
唔打lu`
留  |
→kick入去啦`朋友:2009-12-11 06:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 53 | »
|
| «‹ July 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|