|
|
|
2006 年 7 月 26 日 星期三 申請左個XANGA..我用XANGA喇..↓ http://www.xanga.com/katie_yan1108 P.S. QOOZA有個"最佳會員比賽"..我唔知WHY俾細豬提名左..希望大家多多支持喇..THZ* 不過無論點..THZ細豬X10000000000.....>V<" *留言×2006-07-26 11:15 AM* * [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]* *« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 70 | »* |