今日11點幾起左身也~~~
於是梳洗,食飯lu!!!!!!!!!!
但係...今日要去惠州探公公婆婆~
所以飯都未食完就坐車去lu~
我表妹同舅父都去~~ (舅父做司機,我地坐私家車去~)
去到之後,公公比我獎學金呀!!!哈哈!! (其他人都無也~~嘻嘻)
之後我係到拍影片~
之後玩左一陣,就返淡水lu~
又食飯啦!!...又食左兩碗飯!!!
之後睇電視,睇佢地打'啤'牌~~
到左11點幾,我地出去食麻辣火鍋,超正呀!!!
跟住我舅父問我要唔要麻油,我話要,
之後食落去.....點解唔似麻油味ge?? ← 我咁問舅父
跟住佢話無野ge~~
.....無幾耐佢食左,佢話'嘩!!咁辣ge?!
之後佢睇一睇,原來果個係花椒油!!!
真係比佢害到乜咁...................
之後繼續食,不過都好正!!
我好仲意食辣野!!!
跟住食完,返屋企~~
訓覺lu!!!!!!!!
今日都幾好玩!!
有辣野食,爆正呀!!!!!!!
|