終於明白比人呃既感受la..自己好似傻仔咁..人講乜就信乜..
可能呃我係唔想我唔開心..但係最後比我自己發現既時候係會更加唔開心囉..
而家都唔知自己開心定唔開心好..開心係因為個朋友識得顧及我感受..唔開心既係比朋友呃住..
我覺得自己好似好衰咁..人地拍拖都要偷偷摸摸咁..唉...
最衰都係你呀...如果唔識你咪咩事都冇囉~