今日勁多Test-,-
頭3堂英文
美術堂畫畫xd"
Math堂test
中文堂又test做做下訓左>v<
a/c背野+溫書
今日勁早比我地放學=,=
跟住去左m記食野
then返屋企
聽日又要test
死百公我好叉憎你lo冇d禮貌
感動 再一次令你眼睛通紅(Mr.-感動)
今日好q悶
音樂堂test
電腦一堂係到偷玩電腦xd"
一堂係到訓-3-
Math對test卷悶到訓左分數創新高10/57>v<
中文堂變左上A/C
lunch之後Tsa 說話
完左睇戲劇
then 5:45閃人
聽日又要背英文tsa=.=
朝早去學琴
學完係屋企hea左半朝
下午去左cwb全家去左睇電腦同相機-v-"
最後都係冇買到...屈機:(
感就過左一日
Mr. Everyone Conect 1
Like Black:D
今日悶死人
係屋企冇野做-v-
朝早補習
補完去左香港仔
最衰冇得去Mr.演唱會
好想去呀=.=
感就過左一日....
3E去演講比賽嘅同學聽日+油呀!!!!
Amy,Nancy,Pui聽日add oil ar!!>3<
Try your best呀!!!!!!!!!!
今日好好笑XD"
Math堂對Tsa-v-
物理訓訓訓:D
倫理堂帶經,好爆lo
帶足2次,都係係感笑
中文全班比人罵=.=
英國堂冇帶書屈機,吾教書對new cut
放學去左Eliz屋企,好爆:p
跟住同Vincy去m記食野
then返左學校聽講座
最後返屋企