E個比我荒廢咗嘅Qooza...=v=
E幾日考試好似冇乜努力...
好明顯我明以前越黎越懶
亦變得有D傻傻哋(==傻仔...唉)
今日我先知道考到Tue..(之前仲以為Mon完)
仲有4日呀...
有時有D野唔想失去
但原來迫得來緊才更宜失去
其實有好多嘢都唔想變==
>>>葡萄適對於我同XXX係重要嘅HP補充品<<<<
Extra^口^