katoki
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
katoki
暱稱: K@K@氏
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2011-07-06
•
2011-04-03
•
2011-04-03
•
2010-03-12
•
PART TIME
文章分類
•
全部
(61)
•
Gallery
(5)
•
平凡の日々
(19)
•
敗家物
(3)
•
未分類
(34)
每月文章
•
2011 年 07 月 (1)
•
2011 年 04 月 (2)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2009 年 06 月 (1)
•
2009 年 04 月 (1)
•
2009 年 03 月 (8)
•
2011 年 07 月 (1)
•
2011 年 04 月 (2)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2009 年 06 月 (1)
•
2009 年 04 月 (1)
•
2009 年 03 月 (8)
•
2009 年 01 月 (4)
•
2008 年 11 月 (2)
•
2008 年 09 月 (6)
•
2008 年 08 月 (9)
•
2008 年 07 月 (1)
•
2008 年 06 月 (4)
•
2008 年 05 月 (5)
•
2008 年 04 月 (4)
•
2008 年 01 月 (5)
•
2007 年 10 月 (1)
•
2007 年 08 月 (2)
•
2006 年 11 月 (1)
•
2006 年 10 月 (3)
MORE...
2008 年 8 月 24 日 星期日
累透了....orz
分類:
未分類
今日去了CW26,
真是有夠累人的,
臨走時跟駿哥和姚XX去左吉野家食飯,
呵~欠....今天真是透了orz"
詳情明天再說吧,明天再貼埋cw影的相喇,,
發表時間:2008-08-24 09:51 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 katoki 的日誌
)
mog
於 2008-08-25 03:56 PM 發表:
飄過的~~XDD
留個CM~~^^
那天好玩嗎?
在CW有買什麼嗎??~~^v^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
qqbook
於 2008-08-25 12:13 AM 發表:
點解我地個個都無視咗過兒
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
你唔講我都唔記得...(汗)
Posted at 2008-08-25 12:35 AM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 katoki 的日誌
]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
adaying123
aha
angelyan1122
candyloven
FanS13579
qqbook
wmhehe
yuki2416
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 128
今日人氣: 0
累積人氣: 3811
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋